leukocyty
Wyświetlono wersję archiwalną tematu "leukocyty" z forum forum.chlamydioza.pl/

Strona 1 z 11

marko
Witam
Już kiedyś pisałem podobnego posta. Chodzi o ciągły spadek liczby leukocytów we krwi w czasie kuracji. Mój poziom teraz to 2800. Zastanawiam się na przerwaniem abx.
Proszę o opinie. Czy mogę zostać np tylko na jednym abx może to podniesie poziom??
I czy wam tez podczas abx spada poziom bialych krwinek ?
Dzięki z góry
Joker
Specem nie jestem ale poniżej 3000 to słaba sprawa. Ja bym przerwał terapię, brał dużo Preventicu, soku z buraków i innych wynalazków na odporność, po paru tyg. powtórzył i jak się WBC podniosą , można uderzać ponownie...
xkammx
U mnie sprawa wygląda zupelnie przeciwnie .. Od czerwca mialam ciągleobnizone WBC ( na poziomie 3 tys ) RBC tez ponizej normy i plytki rowniez . Od 7 tyg jestem na abx . Po 2 tyg na abx wbc podnioslo się na 5 tys , RBC rowniez osiągnelo norme , tylko plytki dalej sobie skaczą , raz na granicy , raz na juz nie mieszczą się w normie . Po 6 tyg abx kontrolne badania i tez wyniki lepsze niz przed . U mnie podejrzewa byla Ehrlichia ktora odpowiadalaby za spadek WBC ( ale to dopiero ostatnio , bo przez te 7 miesięcy bylam juz chyba u wszystkich mozliwych specjalistow i podejrzewano rozne dziadostwa ) Jesli masz podejrzenie ze to abx to skonsultuj to moze z swoim lekarzem . Ja przez te pol roku bylam pod kontrolą hematologa i zadne drastyczne srodki nie byly podjęte , ponoc z leukopenią na poziomie 3 tys mozna zyc wiele osob niby taką ma .. Chociaz oczywiscie podejrzewa ziarnice , bialaczke , szpiczaka mnogiego itd , ale to dlatego ze u mnie i inne objawy by sie zgadzaly .

Pozdrawiam serdecznie !
MDM
Witam
Już kiedyś pisałem podobnego posta. Chodzi o ciągły spadek liczby leukocytów we krwi w czasie kuracji. Mój poziom teraz to 2800. Zastanawiam się na przerwaniem abx.
Proszę o opinie. Czy mogę zostać np tylko na jednym abx może to podniesie poziom??
I czy wam tez podczas abx spada poziom bialych krwinek ?
Dzięki z góry

marko, a co na ten temat mówi Twój lekarz prowadzący??
U mnie na abx poziom WBC wzrósł.

Powodzenia
marko
Witam
No jeszcze nie byłem z tym u lekarza, gdyż jestem zagranica od 3 miesięcy i robiłem tylko badania krwi cały czas było w graniach normy w czasie abx czasem spadało do 3900. No święto dopiero będę w Polsce wiec wtedy to skonsultuje.
Czy ktoś przerywał abx i na jak długo a także z jakich powodów??
Jeszcze dodam ze biorę Lyrice Pregabaline na bóle neuropatycze wiec może to też być z tego powodu.

Pozdrawiam
Zazul
moze masz zaatakowane biale krwinki przez cpn albo/i myko.

abx powoduja smierc bakterii tez smierc czesci kom których zyja.

Cpn hamuje tez apoptoze komórek ( programowana smierc komórki) jak cpn zdycha to komórki wreszcie moga umrzec spokojnie i jest ich mniej.

Dr B na forum borelioza pisała zeby nie spadlay ponizej 2500.

Na forum borelioza byl caly watek białe krwinki moze jeszcze sie nie ulegl archiwizacji

zeby krwinki sie odbudowal trzeba duzo odpoczywac i wyciag z chrzastki rekina ponoc pomaga.

Jak bedzie zamało WBC to muisisz chyba przerwac abx i czekac na poprawe. U mnie b długo było okolo 3000 ( jescze przed leczniem i potem przez prawie 2 lata ) Od niedawna jest ok 4tys

Strona 1 z 11